Blar i Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU) på tittel
Viser treff 1987-2006 av 2026
-
Young students' perception of the health perspective in the Norwegian school subject Food and Health
(Peer reviewed; Journal article, 2023)In Norway, Food and Health (FH) is taught throughout compulsory school. Data acquisition for this study consists of 15 interviews with teachers and 26 focus group interviews (FGI) with 4th grade students (9-10 years), from ... -
Youths' and Adults' Stories Related to the Background for ADHD Assessment
(Journal article; Peer reviewed, 2015) -
Yrkesforberedelse eller fagopplæring med fagbrev? Med design og håndverk som kontekst
(Journal article; Peer reviewed, 2013) -
Zen und die Kunst des Schwimmen – Ästhetische Erfahrung als neue Perspektive für das Techniktraining
(Journal article; Peer reviewed, 2016) -
Å bevege seg i og gjennom tekster. Skjønnlitterær lesing i tverrfaglig undervisning om rovdyr på mellomtrinnet
(Peer reviewed; Journal article, 2022) -
Å bli og forbli lærer og spesialpedagog
(Conference object, 2011-07) -
Å bli subjekt i eget liv : refleksjon over egne erfaringer i forholdet mellom lærer og elev
(Master thesis, 2014) -
Å fremme normal fødsel
(Master thesis, 2015) -
Å inkludere spesialundervisning i klassefellesskapet på mellomtrinnet
(Master thesis, 2021) -
Å lykkes i lag! – Samhandling mellom administrasjon og politikk
(Journal article; Peer reviewed, 2016) -
Å lære seg bluegrass-mandolin: en studie i muligheter og utfordringer
(Master thesis, 2023) -
Å møte et barn : barn med utfordrende atferd, de voksnes holdning
(Master thesis, 2016) -
Å se eleven i et helhetsperspektiv. En kvalitativ studie av hvordan logopeder arbeider med
(Master thesis, 2017) -
Å se meninga i arbeidet
(Master thesis, 2012)Fra jeg begynte i arbeidslivet har arbeidet vært en viktig del av mitt liv. Fordi det er viktig for meg, har jeg også et behov for at det skal være en mening med, og mening i, arbeidet jeg utfører. Derfor har jeg også ...