Veiledning og innovasjon
dc.contributor.author | Aakre, Siv | |
dc.date.accessioned | 2013-09-19T13:32:22Z | |
dc.date.available | 2013-09-19T13:32:22Z | |
dc.date.issued | 2013-09-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145295 | |
dc.description.abstract | Formålet med problemstillingen er todelt. Først er det å utvikle tilbudet fra Fagteamet i Bodø til barnehagene i kommunen slik at telefonveiledningen kan forbedres. Deretter å avdekke hvilket behov som er for veiledning til barnehagene. Metoden vil være kvantitativ, og de kommunale barnehagene i Bodø vil få muligheten til å delta i en undersøkelse som blir tilsendt. De private barnehagene som er knyttet til fagteamet med at de har spesialpedagoger fra fagteamet vil og få tilsendt skjema. I etterkant av undersøkelsen vil tilbudet og behovet for telefonveiledning bli vurdert. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | veiledning | no_NO |
dc.subject | spesialpedagogikk | no_NO |
dc.subject | barnehager | no_NO |
dc.title | Veiledning og innovasjon | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | no_NO |
dc.source.pagenumber | [24 s.] | no_NO |