Kunstfagenes plass i spesialundervisningen
dc.contributor.author | Pettersen, Torill Janne | |
dc.date.accessioned | 2012-06-08T12:37:13Z | |
dc.date.available | 2012-06-08T12:37:13Z | |
dc.date.issued | 2012-06-08 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145322 | |
dc.description.abstract | Hvordan kan undervisning i praktisk-estetiske fag styrke den språksvake elevens utvikling? Målet med denne oppgaven er å argumentere for kunstfagenes rolle i spesialundervisningen, og belyse denne kunnskapens relevans i forhold til språksvake elever. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | kunstfag | no_NO |
dc.subject | spesialpedagogikk | no_NO |
dc.title | Kunstfagenes plass i spesialundervisningen | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 32 s. | no_NO |