Den profesjonelle førskolelærer: nyutdannete førskolelærere
dc.contributor.author | Magnell, Lena Christin | |
dc.date.accessioned | 2011-03-08T12:41:42Z | |
dc.date.available | 2011-03-08T12:41:42Z | |
dc.date.issued | 2011-03-08T12:41:42Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145354 | |
dc.description.abstract | Nyutdannete førskolelærere trenger en god start. Du skal kunne forvente å få en introduksjon om den nye arbeidsplassen din. Slik en foresatt forventer at de blir introdusert når barnet deres begynner i barnehagen. Men er barnehage eier/styrere like gode på å ta i mot nye førskolelærere? Hvem har ansvar for å veilede og hjelpe den nyutdannede førskolelærer og hvordan er rutinene i barnehagene i forhold til å ta i mot nyutdannede. Dette fikk meg til å få lyst til å forske nærmere på hvordan ting egentlig er ute i barnehagene. Jeg har da valgt å se på: Hvordan blir nyutdannete førskolelærere ivaretatt når de begynner å jobbe i barnehage? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | førskolelærer | en_US |
dc.subject | nyutdannet | en_US |
dc.subject | veiledning | en_US |
dc.subject | barnehage | en_US |
dc.title | Den profesjonelle førskolelærer: nyutdannete førskolelærere | en_US |
dc.type | Student paper, others | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289 | en_US |
dc.source.pagenumber | 21 s. | en_US |