Læringsstøttende bruk av Moodle
dc.contributor.author | Løfsnæs, Elsa | |
dc.contributor.author | Godejord, Beata | |
dc.date.accessioned | 2009-10-28T08:13:57Z | |
dc.date.issued | 2009-10-28T08:13:57Z | |
dc.identifier.issn | 1503-5980 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145625 | |
dc.description.abstract | Prosjektet var rettet mot en klasse deltidsstudenters bruk av læringsplattformen Moodle i pedagogikkfaget. Målet med prosjektet var: - Fremme studentenes pedagogikkfaglige læring - Bevisstgjøre studentene om ulike læringspreferanser - Økt bruk av digital læringsplattform - Utvikle studentenes forståelse av sammenhenger mellom kommunikasjonsformer via digitale verktøy og perspektiver på læring - Bidra til utvikling innen det pedagogikkfaglige fellesskapet - Mål for kompetanseheving i egen undervisning i pedagogikkfaget | en |
dc.format.extent | 493371 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.relation.ispartofseries | Fredrikke | en |
dc.relation.ispartofseries | nr 7, 2009 | en |
dc.subject | Moodle | en |
dc.subject | lms | en |
dc.subject | læringsplattformer | en |
dc.subject | læringsstiler | en |
dc.title | Læringsstøttende bruk av Moodle | en |
dc.type | Research report | en |