Evaluering av ordningen med mappe som pedagogisk redskap ved vernepleierutdanningen ved HiNT avd. helsefag Namsos
dc.contributor.author | Johansen, Oddbjørn | |
dc.contributor.author | Saur, Ellen | |
dc.date.accessioned | 2011-03-02T11:44:53Z | |
dc.date.available | 2011-03-02T11:44:53Z | |
dc.date.issued | 2006-01 | |
dc.identifier.isbn | 8274564464 | |
dc.identifier.issn | 08081468 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146083 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Nord-Trøndelag | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;196 | |
dc.subject | vernepleierutdanning | en_US |
dc.subject | mappevurdering | en_US |
dc.subject | vurderingsform | en_US |
dc.subject | pedagogikk | en_US |
dc.subject | Kvalitetsreformen | en_US |
dc.title | Evaluering av ordningen med mappe som pedagogisk redskap ved vernepleierutdanningen ved HiNT avd. helsefag Namsos | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.source.pagenumber | 53 s. | en_US |