dc.contributor.author | Wiik, Guri Bitnes | |
dc.contributor.author | Nilsen, Marianne Kollerøs | |
dc.date.accessioned | 2013-12-19T07:53:33Z | |
dc.date.available | 2013-12-19T07:53:33Z | |
dc.date.issued | 2013-12-19 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7456-700-9 | |
dc.identifier.issn | 1504-7172 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146307 | |
dc.description.abstract | Prosjektet «I simuleringsenheten lærer bachelorstudentene legemiddel bruk – et tverrprofesjonelt samarbeid mellom farmasi- og sykepleieutdanningen», er på mange måter banebrytende, i alle fall for Høgskolen i Nord-Trøndelag. I tråd med Stortingsmelding 13; Utdanning og velferd, har Høgskolen i Nord-Trøndelag fokus på at bachelorutdanningene innen ulike profesjoner skal samarbeide. Simulering er benyttet som pedagogisk virkemiddel over lengre tid, men i tverrprofesjonelt sammenheng er dette forholdsvis nytt. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | simulering | no_NO |
dc.subject | legemiddelbruk | no_NO |
dc.subject | tverrfaglig | no_NO |
dc.subject | sykepleie | no_NO |
dc.subject | farmasi | no_NO |
dc.subject | helsefag | no_NO |
dc.subject | bachelorutdanning | no_NO |
dc.title | I simuleringsenheten lærer bachelorstudentene legemiddelbruk: et tverrprofesjonelt samarbeid mellom farmasi- og sykepleieutdanningen | no_NO |
dc.type | Peer reviewed | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.source.pagenumber | 39 s. | no_NO |
dc.source.volume | 92 | |
dc.source.journal | Rapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag | |