Vurdering i kroppsøving: Læreres synspunkter på elevvurdering og endringer i læreplan og forskriften til Opplæringsloven
dc.contributor.author | Lomsdal, Sondre Arntzen | |
dc.date.accessioned | 2012-08-07T13:50:43Z | |
dc.date.available | 2012-08-07T13:50:43Z | |
dc.date.issued | 2012-08-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147041 | |
dc.description.abstract | I denne masteroppgaven er det foretatt en kartlegging av synspunkter blant kroppsøvingslærere på retningslinjer om vurdering med karakter i faget i dag og på forslag som har kommet i høringsbrevet om vurdering fra Utdanningsdirektoratet. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | elevvurdering | no_NO |
dc.subject | kroppsøving | no_NO |
dc.subject | opplæringsloven | no_NO |
dc.subject | læreplan | no_NO |
dc.subject | karaktersetting | no_NO |
dc.title | Vurdering i kroppsøving: Læreres synspunkter på elevvurdering og endringer i læreplan og forskriften til Opplæringsloven | no_NO |
dc.title.alternative | Assessment in physical education: Teacher’s view on pupil assessment and changes in curriculum and regulations of the Education Act | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 45 s. | no_NO |