En studie av praksisfeltet ved trafikklærerutdanningen i Norge: om faktorer som har betydning for studenters læringsprosess
dc.contributor.author | Lunde, Øyvind | |
dc.contributor.author | Reitan, Bjørg | |
dc.contributor.author | Sandstad, Morten | |
dc.date.accessioned | 2009-10-15T13:37:50Z | |
dc.date.issued | 2009-10-15T13:37:50Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147144 | |
dc.description.abstract | Denne avhandlingen handler om faktorer som er av betydning for hvordan studenter lærer. Forskningsfeltet er den praktiske delen av trafikklærerutdanningen i Norge, ved Høgskolen i Nord-Trøndelag. Forskningen er basert på en hypotese om at studenter har ulikt utbytte av utdanningen, og at dette kan skyldes faktorer som har sitt utspring i forhold rundt organisering, lærernærvær og metodebruk, ansvar for egen læring og lærer/veilederkompetanse. | en |
dc.format.extent | 1312512 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.subject | læring | en |
dc.subject | trafikklærerutdanning | en |
dc.subject | Norge | en |
dc.subject | praktisk opplæring | en |
dc.title | En studie av praksisfeltet ved trafikklærerutdanningen i Norge: om faktorer som har betydning for studenters læringsprosess | en |
dc.type | Master thesis | en |