Kunnskapsutvikling i tverrfaglige team: hva er kritiske faktorer for å lykkes?
dc.contributor.author | Jægtvik, Åse Kristine | |
dc.contributor.author | Krogfjord, Gaute | |
dc.date.accessioned | 2010-10-06T08:45:24Z | |
dc.date.available | 2010-10-06T08:45:24Z | |
dc.date.issued | 2010-10-06T08:45:24Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147193 | |
dc.description.abstract | Som nyansatt leder for skolehelsetjenesten i Kristiansund kommune ble Åse raskt klar over et behov for mer tverrfaglig samarbeid. Dagens brukere har ofte mer sammensatte og kompliserte behov, og dette er utfordringer som skolehelsetjenesten pr i dag ikke har utviklet gode nok rutiner på. Men hvordan kan vi som ledere lykkes med kunnskapsutvikling i tverrfaglig team, og hva er de kritiske faktorene for å lykkes? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | skolehelsetjeneste | en_US |
dc.subject | aksjonsforskning | en_US |
dc.subject | tverrfaglig samarbeid | en_US |
dc.subject | kunnskapsutvikling | en_US |
dc.title | Kunnskapsutvikling i tverrfaglige team: hva er kritiske faktorer for å lykkes? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 134 s. | en_US |