Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJægtvik, Åse Kristine
dc.contributor.authorKrogfjord, Gaute
dc.date.accessioned2010-10-06T08:45:24Z
dc.date.available2010-10-06T08:45:24Z
dc.date.issued2010-10-06T08:45:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147193
dc.description.abstractSom nyansatt leder for skolehelsetjenesten i Kristiansund kommune ble Åse raskt klar over et behov for mer tverrfaglig samarbeid. Dagens brukere har ofte mer sammensatte og kompliserte behov, og dette er utfordringer som skolehelsetjenesten pr i dag ikke har utviklet gode nok rutiner på. Men hvordan kan vi som ledere lykkes med kunnskapsutvikling i tverrfaglig team, og hva er de kritiske faktorene for å lykkes?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectskolehelsetjenesteen_US
dc.subjectaksjonsforskningen_US
dc.subjecttverrfaglig samarbeiden_US
dc.subjectkunnskapsutviklingen_US
dc.titleKunnskapsutvikling i tverrfaglige team: hva er kritiske faktorer for å lykkes?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber134 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel