Å gjøre en forskjell: læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane
dc.contributor.author | Johnsen, Vibeke | |
dc.date.accessioned | 2010-10-06T08:54:14Z | |
dc.date.available | 2010-10-06T08:54:14Z | |
dc.date.issued | 2010-10-06T08:54:14Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147197 | |
dc.description.abstract | Min masteroppgave i Kunnskaps- og innovasjonsledelse utforsker læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane. Casen går over et år fra vedtak om etablering våren 2009 til NAV-telefonen hadde vel et halvt års erfaring, og rundt 80 000 brukermøter på telefon våren 2010. NAV-telefonen er en del av NAVs strategiske tilnærming til bedre telefontjenester for NAVs brukere. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | NAV | en_US |
dc.subject | aksjonslæring | en_US |
dc.subject | telefontjenester | en_US |
dc.subject | kunnskapsutvikling | en_US |
dc.title | Å gjøre en forskjell: læring og kunnskaping i NAV-telefonen i Sogn og Fjordane | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 106 s. | en_US |