Kan fagteamorganisering bidra til gode læringsmiljø?
dc.contributor.author | Stephansen, Vivi Ann | |
dc.date.accessioned | 2010-10-06T08:57:41Z | |
dc.date.available | 2010-10-06T08:57:41Z | |
dc.date.issued | 2010-10-06T08:57:41Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147199 | |
dc.description.abstract | I denne oppgaven ser jeg nærmere på de erfaringene man har med etablering av fagteam i et psykiatrisk senter. Det ble på forhånd formulert forventninger om læring og fagutvikling og jeg har forsøkt å svare på problemstillingen: Kan fagteamorganisering bidra til gode læringsmiljø? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | organisering | en_US |
dc.subject | fagteam | en_US |
dc.subject | læringsmiljø | en_US |
dc.subject | psykiatri | en_US |
dc.title | Kan fagteamorganisering bidra til gode læringsmiljø? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 105 s. | en_US |