Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLervåg, Merethe
dc.contributor.authorLuth-Hanssen, Vivian M.
dc.date.accessioned2013-10-11T11:19:05Z
dc.date.available2013-10-11T11:19:05Z
dc.date.issued2013-10-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147279
dc.description.abstractVi har undersøkt hvordan vi kan forstå uformelle samtaler i kunnskapsutvikling i en avdeling i Telenor, som heter Kundeservice Bedrift. Konklusjonene våre er interessante for både ledere og medarbeidere som er opptatt av kunnskapsutvikling. Det viste seg at uformelle samtaler bidrar til kunnskapsutvikling på en annen måte enn formelle samtaler gjør. Uformelle samtaler er arenaer for erfaringslæring og mesterlære, hvor ekspertise kan utvikles.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.title”Her syder det jo av småprat!”. En studie om kunnskapsutvikling i uformelle samtaler på Telenor Kundeservice Bedrift.no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber145 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel