dc.contributor.author | Løfsnæs, Elsa | |
dc.date.accessioned | 2014-03-19T13:09:54Z | |
dc.date.accessioned | 2014-04-15T10:32:21Z | |
dc.date.available | 2014-03-19T13:09:54Z | |
dc.date.available | 2014-04-15T10:32:21Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Løfsnæs, E. (2013). Utfordringer i samarbeidet mellom utdanningsinstitusjon og praksisfelt i lærerutdanningen. Psykologi i kommunen, 48(6), 55-63. | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1892-3364 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/194345 | |
dc.description.abstract | Denne artikkelen viser et aksjonsrettet samarbeid mellom lærerutdanningsinstitusjon og praksisfelt for utvikling av gjensidig forståelse og samarbeid. Artikkelen viser to verdener som må møtes i et tett samarbeid for at studentene skal få en best mulig profesjonsrettet læring. Artikkelen er utarbeidet i samarbeid med Anne Mette Rosø og Torill Myrbostad. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Psykologi i kommunen | |
dc.subject | lærerutdanning praksisfelt samarbeid profesjonsrettet læring | nb_NO |
dc.title | Utfordringer i samarbeidet mellom utdanningsinstitusjon og praksisfelt i lærerutdanningen | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.date.updated | 2014-03-19T13:09:54Z | |
dc.source.pagenumber | 55-63 | nb_NO |
dc.source.volume | 48 | nb_NO |
dc.source.journal | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.source.issue | 6 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1073674 | |