Frustrasjonen i skolen. Forklart med frustrasjons- og aggresjonshypotesen, Maslow`s behovshierarki og Self Determination Theory. Gir kroppsøving bedre matematikk- og engelsktimer?
dc.contributor.author | Gausen, Tonje Svean | |
dc.date.accessioned | 2014-07-16T08:44:26Z | |
dc.date.available | 2014-07-16T08:44:26Z | |
dc.date.issued | 2014-07-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/197452 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Frustrasjonen i skolen. Forklart med frustrasjons- og aggresjonshypotesen, Maslow`s behovshierarki og Self Determination Theory. Gir kroppsøving bedre matematikk- og engelsktimer? | nb_NO |
dc.title.alternative | Frustration in the school. Explained with frustration and aggression theory, Maslow`s hierarchy of needs and Self Determination Theory. Does physical education enhance Norwegian and English lessons? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 54 s. | nb_NO |