Fra samarbeid til prosess. Om kunnskapsutvikling i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi AS
Master thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/223710Utgivelsesdato
2014-10-14Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
I denne avhandlingen undersøker vi hvordan prosessen ble fremmet i samarbeidet mellom
Rennebuskolen og TrønderEnergi Kraft AS, hvor den ene av oss forskerne studerer sin egen
organisasjon. Videre i forskningsspørsmålene vil vi avdekke ulike fenomener i denne
prosessen. Gjennom det første spørsmålet forsøker vi å finne ut hvordan starten var på
prosessen. I det andre spørsmålet har vi sett på hvilken betydning kreativitet kan ha i
prosessen. Det tredje spørsmålet setter fokuset på hvilke kunnskapsaspekter som kom fram
i samarbeidet mellom skolen og TEK. Til sist undersøker vi hva som kan ha påvirket
utviklingen av kunnskap i arbeidsgruppen.