dc.contributor.author | Risberg, Toril | |
dc.contributor.author | Hanssen, Natallia Bahdanovich | |
dc.date.accessioned | 2015-11-18T18:24:06Z | |
dc.date.accessioned | 2015-11-20T06:52:01Z | |
dc.date.available | 2015-11-18T18:24:06Z | |
dc.date.available | 2015-11-20T06:52:01Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Risberg, T. & Hanssen, N. B. (2014). PP-tjenesten og vurdering for læring. Psykologi i kommunen, 49(4), 63-70. | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1892-3364 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2364900 | |
dc.description | Akseptert fagfellevurdert versjon (postprint). | nb_NO |
dc.description | Dette er manusversjonen av artikkelen Risberg, T. & Hanssen, N. B. (2014). PP-tjeneste og vurdering for læring. Psykologi i kommunen, 49(4), 63-70. http://www.fpkf.no/tidsskrift/ | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.title | PP-tjenesten og vurdering for læring | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.date.updated | 2015-11-18T18:24:06Z | |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 63-70 | nb_NO |
dc.source.volume | 49 | nb_NO |
dc.source.journal | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.source.issue | 4 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1156683 | |