Holdninger til og kompetanse om flerspåklighet. Hvorfor er det viktig at personalet i barnehagen arbeider med holdninger til og kompetanse om flerspråklighet i barnegruppa?
dc.contributor.author | Opdahl, Kaja Kamilla Halsen | |
dc.date.accessioned | 2016-08-24T10:21:45Z | |
dc.date.available | 2016-08-24T10:21:45Z | |
dc.date.issued | 2016-08-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2401346 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Holdninger til og kompetanse om flerspåklighet. Hvorfor er det viktig at personalet i barnehagen arbeider med holdninger til og kompetanse om flerspråklighet i barnegruppa? | nb_NO |
dc.title.alternative | Attitudes and competence towards multilingualism. Why is it important that the staff in the kindergarten is dealing with attitudes and competence towards multilingualism in a group of children | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 27 s. | nb_NO |