Hvordan forebygge sosial vansker hos barn som har spesifikke språkvansker. En fenomenologisk-hermeneutisk studie
dc.contributor.author | Egeland, Karen | |
dc.date.accessioned | 2016-11-22T09:50:19Z | |
dc.date.available | 2016-11-22T09:50:19Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2422369 | |
dc.description | Masteroppgave i logopedi - Nord universitet, 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | logopedi | nb_NO |
dc.title | Hvordan forebygge sosial vansker hos barn som har spesifikke språkvansker. En fenomenologisk-hermeneutisk studie | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 90 | nb_NO |