Motiverte elever har lyst til å lære. En kvalitativ studie av fire matematikklæreres opplevelse av motivasjon
dc.contributor.author | Pedersen, Julie Lindgaard | |
dc.date.accessioned | 2016-12-01T08:17:37Z | |
dc.date.available | 2016-12-01T08:17:37Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2423905 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet, 2016 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.subject | matematikk | nb_NO |
dc.title | Motiverte elever har lyst til å lære. En kvalitativ studie av fire matematikklæreres opplevelse av motivasjon | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 104 | nb_NO |