dc.contributor.author | Johnsen, Gisle | |
dc.date.accessioned | 2017-03-23T23:35:26Z | |
dc.date.available | 2017-03-23T23:35:26Z | |
dc.date.created | 2016-06-13T12:58:28Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Johnsen, G. (2016). Veiledning med fokus på skolens læringsmiljø. Psykologi i kommunen, 51(3), 9-17. | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1892-3364 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2435238 | |
dc.description | Akseptert fagfellevurdert versjon (postprint). | nb_NO |
dc.description | Dette er manusversjonen av artikkelen Johnsen, G. (2016). Veiledning med fokus på skolens læringsmiljø. Psykologi i kommunen, 51(3), 9-17. http://www.fpkf.no/tidsskrift/ | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.title | Veiledning med fokus på skolens læringsmiljø | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 9-17 | nb_NO |
dc.source.volume | 51 | nb_NO |
dc.source.journal | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.source.issue | 3 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1361152 | |