Tilpasset opplæring i det flerkulturelle klasserommet. Læreres erfaringer med å tilpasse opplæringen for det store elevmangfoldet
dc.contributor.author | Nyheim, Birthe | |
dc.contributor.author | Opdal, Eirik | |
dc.date.accessioned | 2017-10-05T09:02:24Z | |
dc.date.available | 2017-10-05T09:02:24Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2458628 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet 2017 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Tilpasset opplæring i det flerkulturelle klasserommet. Læreres erfaringer med å tilpasse opplæringen for det store elevmangfoldet | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 101 s. | nb_NO |