Nettbrett og lesevansker. En kvalitativ studie av hvordan fire lærere tilpasser opplæringen for elever med lesevansker
dc.contributor.author | Vassbotn, Isabell | |
dc.contributor.author | Unstad, Katarina | |
dc.date.accessioned | 2017-10-05T10:51:37Z | |
dc.date.available | 2017-10-05T10:51:37Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2458659 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet 2017 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Nettbrett og lesevansker. En kvalitativ studie av hvordan fire lærere tilpasser opplæringen for elever med lesevansker | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 101 s. | nb_NO |