dc.contributor.author | Kjelen, Hallvard Andre | |
dc.date.accessioned | 2017-10-27T07:17:29Z | |
dc.date.available | 2017-10-27T07:17:29Z | |
dc.date.created | 2017-10-18T18:55:36Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Kjelen, H.A. (2017). Grunnleggjande fagleg? Framstillinga av fagleg innhald, grunnleggjande ferdigheiter og eleven i fagplanane for norsk og musikk. Acta Didactica Norge, 11(2): 7. doi: | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1504-9922 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2462484 | |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Oslo | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Grunnleggjande fagleg? Framstillinga av fagleg innhald, grunnleggjande ferdigheiter og eleven i fagplanane for norsk og musikk | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © 2017, The Author(s) & adno.no | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 15 | nb_NO |
dc.source.volume | 11 | nb_NO |
dc.source.journal | Acta Didactica Norge | nb_NO |
dc.source.issue | 2 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.5617/adno.4721 | |
dc.identifier.cristin | 1505716 | |