Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMaapalo, Anna Pauliina
dc.date.accessioned2018-04-04T21:17:45Z
dc.date.available2018-04-04T21:17:45Z
dc.date.created2018-03-14T13:14:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMaapalo, A. P. (2017). "Vi rigger til så godt vi kan" – konturer av praksisarkitekturer som muliggjør og hindrer undervisning i materialet tre i kunst- og håndverksfaget i norsk barneskole. Journal for Research in Arts and Sports Education, 1(1). doi:nb_NO
dc.identifier.issn2535-2857
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2492673
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherCappelen Damm Akademisknb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title"Vi rigger til så godt vi kan" – konturer av praksisarkitekturer som muliggjør og hindrer undervisning i materialet tre i kunst- og håndverksfaget i norsk barneskolenb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2017, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200nb_NO
dc.source.pagenumber20nb_NO
dc.source.volume1nb_NO
dc.source.journalJournal for Research in Arts and Sports Educationnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.23865/jased.v1.520
dc.identifier.cristin1572789


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal