Den nyutdannede lærerens utfordringer : en kvalitativ studie med fokus på utfordringer knyttet til klasseledelse og skole-hjem-samarbeid
dc.contributor.author | Myhre, Mathilde | |
dc.date.accessioned | 2018-10-02T09:17:38Z | |
dc.date.available | 2018-10-02T09:17:38Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2565700 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpasset opplæring - Nord universitet, 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Den nyutdannede lærerens utfordringer : en kvalitativ studie med fokus på utfordringer knyttet til klasseledelse og skole-hjem-samarbeid | nb_NO |
dc.title.alternative | The challenges facing newly educated teachers : a qualitative study focusing on challenges associated with classroom management and school-home collaboration | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 72 | nb_NO |