Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEilertsen, Randi Pernille
dc.date.accessioned2018-10-10T11:14:35Z
dc.date.available2018-10-10T11:14:35Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2567386
dc.descriptionMasteroppgave i tilpasset opplæring - Nord universitet, 2018nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNord universitetnb_NO
dc.subjecttilpassa opplæringnb_NO
dc.titleDet utvidede læringsrom som begrep i elevens læring : en studie om bruken av det utvidede læringsrom som arbeidsmåte for å tilpasse opplæringen til den enkelte elevnb_NO
dc.title.alternativeThe extended classroom as a concept in students learning : a study in the use of the extended classroom as a working method to adapt training to the individual studentnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282nb_NO
dc.source.pagenumber92nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel