"E æ der og har tid te å følg opp den ungen så e det greit». En kvalitativ studie i erfarne pedagogers arbeidsmåter med å skape og opprettholde omsorgsfulle relasjoner til barn som viser en utagerende atferd
dc.contributor.author | Holøyen, Elise Solberg | |
dc.date.accessioned | 2020-03-02T09:56:02Z | |
dc.date.available | 2020-03-02T09:56:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2644570 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | "E æ der og har tid te å følg opp den ungen så e det greit». En kvalitativ studie i erfarne pedagogers arbeidsmåter med å skape og opprettholde omsorgsfulle relasjoner til barn som viser en utagerende atferd | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 62 s. | nb_NO |