Lekser – hvordan påvirker de elevene? Hvilke holdninger har elever til lekser og hvordan påvirker dette elevenes opplevelser, psyke og motivasjon i skolen?
dc.contributor.author | Hansen, Jan-Harald Cato Leon Servold | |
dc.date.accessioned | 2020-10-14T10:53:21Z | |
dc.date.available | 2020-10-14T10:53:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2682748 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2020 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Lekser – hvordan påvirker de elevene? Hvilke holdninger har elever til lekser og hvordan påvirker dette elevenes opplevelser, psyke og motivasjon i skolen? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 101 s. | en_US |