Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTorheim, Ole-Christian Sætre
dc.date.accessioned2021-01-11T09:50:46Z
dc.date.available2021-01-11T09:50:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2722308
dc.descriptionMaster i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk - Nord universitet 2020en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleOpplevd inkludering ved en fådelt skole med en stor minoritet - et elevperspektiven_US
dc.title.alternativeExperienced inclusion in a multi-aged school with a large minority - from a student point of viewen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber74 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel