Viktigheten av de første årene av trommeundervisningen – en autoetnografisk undersøkelse av hvordan elementer fra tidlig i min erfaring som trommeelev har påvirket min utvikling som trommeslager og menneske
dc.contributor.author | Neergaard, Pål Gøran | |
dc.date.accessioned | 2021-08-25T12:51:52Z | |
dc.date.available | 2021-08-25T12:51:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2771227 | |
dc.description | Masteroppgave i musikk- og ensembleledelse - Nord universitet, 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Viktigheten av de første årene av trommeundervisningen – en autoetnografisk undersøkelse av hvordan elementer fra tidlig i min erfaring som trommeelev har påvirket min utvikling som trommeslager og menneske | en_US |
dc.title.alternative | The importance of the first years of drum lessons – an autoethnographical study of how elements from early on in my experience as a drum student have affected my development as a drummer and as a human being | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 54 s. | en_US |