Aktivitetshjelpemidler, kunnskap og deltakelse. En studie om barn og unge med funksjonsnedsettelser og foresatte sin erfaring, i møte med ulike aktører og tjenesteytere sin kunnskap og forståelse
Original version
Bergem, S. (2021). Aktivitetshjelpemidler, kunnskap og deltakelse. En studie om barn og unge med funksjonsnedsettelser og foresatte sin erfaring, i møte med ulike aktører og tjenesteytere sin kunnskap og forståelse. (Doktorgradsavhandling). Nord universitet.Description
Avhandling (Ph.d.) – Nord universitet, 2021
Has parts
Artikkel I: Bergem, S. (2020). Knowledge among important actors in the field of adaptive equipment for young people with disabilities. Disability and Rehabilitation: Assistive Technology, 15(1), 109-118. doi: 10.1080/17483107.2018.1538393Artikkel II: 2. Bergem, S. & Robertson, E. K. (2020). Ulike aktører og tjenesteyteres erfaringer med å samhandle på aktivitetshjelpemiddelområdet for barn og unge med funksjonsnedsettelser. En studie av tjenesteyteres erfaringer. Ergoterapeuten, 63(1), 42-56.
Artikkel III: 3. Bergem, S. & Robertson, E. K. Barn og unge med funksjonsnedsettelser og foresatte sine erfaringer med aktivitetshjelpemidler i sin hverdag. Manuskript.