En kvalitativ studie av barnehagelæreres opplevelser, erfaringer og refleksjoner over innagerende atferd i barnehagen.
dc.contributor.author | Aspnes, Kari Mette Linmo | |
dc.date.accessioned | 2021-08-30T09:18:43Z | |
dc.date.available | 2021-08-30T09:18:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2771714 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk - Nord universitet 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | En kvalitativ studie av barnehagelæreres opplevelser, erfaringer og refleksjoner over innagerende atferd i barnehagen. | en_US |
dc.title.alternative | A qualitative study of kindergarten teachers’ experiences and reflections upon internalized behaviour in kindergarten | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 68 s. | en_US |