"Det er ingen som vokser på verken kjeft eller nederlagsfølelse” - Et kvalitativt studie om tilrettelegging for elever med utfordrende atferd i skolen.
dc.contributor.author | Rønnåbakk, Lise | |
dc.date.accessioned | 2021-08-30T09:38:00Z | |
dc.date.available | 2021-08-30T09:38:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2771725 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk - Nord universitet 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | "Det er ingen som vokser på verken kjeft eller nederlagsfølelse” - Et kvalitativt studie om tilrettelegging for elever med utfordrende atferd i skolen. | en_US |
dc.title.alternative | ”Personal growth is not a result of nagging or discouragement.” - A qualitative study of facilitation for pupils showing disruptive behaviour in school | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 71 s. | en_US |