En studie av algebraoppgaver i to lærebøker for 8.trinn basert på den nye læreplanen.
dc.contributor.author | Hofstad, Bergljot Opsal | |
dc.contributor.author | Liland, Christian Johan | |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T11:07:45Z | |
dc.date.available | 2021-09-07T11:07:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2773989 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - Nord universitet 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | En studie av algebraoppgaver i to lærebøker for 8.trinn basert på den nye læreplanen. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 90 s. | en_US |