Tilpasset opplæring for å inkludere elever med atferd som utfordrer i skolen.
dc.contributor.author | Røyseng, Ann Louise | |
dc.contributor.author | Hågensen, Cecilie | |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T11:42:43Z | |
dc.date.available | 2021-09-07T11:42:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2774010 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - Nord universitet 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Tilpasset opplæring for å inkludere elever med atferd som utfordrer i skolen. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 101 s. | en_US |