Show simple item record

dc.contributor.authorÅsjord, Ulrikke
dc.contributor.authorHjorteland, Malin
dc.date.accessioned2021-09-09T09:21:43Z
dc.date.available2021-09-09T09:21:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2774886
dc.descriptionMasteroppgave i entreprenørskap og innovasjonsledelse - Nord universitet 2021en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjectentreprenørskapen_US
dc.subjectinnovasjonsledelseen_US
dc.subjectmikrobryggerien_US
dc.subjecteksporten_US
dc.titleHvordan kan Bådin Bryggeri gjennom entreprenøriell orientering og sin sterke merkevare bidra til bærekraftig eksport til Europa og oppnå vekst?en_US
dc.title.alternativeHow can Bådin Brewery through entrepreneurial orientation and its strong brand contribute to sustainable exports to Europa and achieve growth?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber110 s.en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record