Et steg mot voksenlivet. En kvalitativ studie om hvordan ansatte ved dagtilbud opplever overgangen fra skole til arbeid for elever med behov for alternativ og supplerende kommunikasjon
dc.contributor.author | Stabben, Christina Elena | |
dc.date.accessioned | 2021-11-10T11:32:56Z | |
dc.date.available | 2021-11-10T11:32:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828866 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - Nord universitet 2021 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Et steg mot voksenlivet. En kvalitativ studie om hvordan ansatte ved dagtilbud opplever overgangen fra skole til arbeid for elever med behov for alternativ og supplerende kommunikasjon | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 71 s. | en_US |