Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOddvang, Tone Kjersti Knudsen
dc.contributor.authorLoftfjell, Anne-Lise Grønningsæter
dc.contributor.authorBrandt, Liv Mari
dc.contributor.authorSørensen, Kristin
dc.date.accessioned2021-12-10T14:25:04Z
dc.date.available2021-12-10T14:25:04Z
dc.date.created2021-11-18T08:52:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationOddvang, T. K. K., Loftfjell, A.-L. G., Brandt, L. M. & Sørensen, K. (2021). Nursing students'experience of learning ethical competence and person-centered care through simulation. International Practice Development Journal, 11(2): 7. doi:en_US
dc.identifier.issn2046-9292
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2833851
dc.language.isoengen_US
dc.publisherFoundation of Nursing Studiesen_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleNursing students'experience of learning ethical competence and person-centered care through simulationen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Filosofiske fag: 160::Etikk: 164en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.subject.nsiVDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800::Sykepleievitenskap: 808en_US
dc.source.pagenumber13en_US
dc.source.volume11en_US
dc.source.journalInternational Practice Development Journalen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.19043/ipdj.112.007
dc.identifier.cristin1955775
dc.source.articlenumber7en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal