Uteområde som læringsarena. En kvalitativ undersøkelse av hvordan uteområde som læringsarena kan bidra til å utvikle elevene med tanke på mennesketypene som skisseres i den generelle delen av læreplanen
dc.contributor.author | Skille, Kristine Moe | |
dc.date.accessioned | 2015-08-07T08:15:15Z | |
dc.date.available | 2015-08-07T08:15:15Z | |
dc.date.issued | 2015-08-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/295427 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Uteområde som læringsarena. En kvalitativ undersøkelse av hvordan uteområde som læringsarena kan bidra til å utvikle elevene med tanke på mennesketypene som skisseres i den generelle delen av læreplanen | nb_NO |
dc.title.alternative | Outdoor area as a learning arena. A qualitative study of how the outdoor area as a learning arena can contribute to pupils’ development with a view to people types described in the national curriculum | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 27 s. | nb_NO |