Show simple item record

dc.contributor.authorHalberg, Haakon
dc.contributor.authorLyngstad, Anne Berit
dc.date.accessioned2023-01-24T07:58:45Z
dc.date.available2023-01-24T07:58:45Z
dc.date.created2022-12-20T11:23:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationHalberg, H. & Lyngstad, A. B. (2022). Å bevege seg i og gjennom tekster. Skjønnlitterær lesing i tverrfaglig undervisning om rovdyr på mellomtrinnet. 8(2), 64-81. doi:en_US
dc.identifier.issn2464-1596
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3045637
dc.language.isonoben_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleÅ bevege seg i og gjennom tekster. Skjønnlitterær lesing i tverrfaglig undervisning om rovdyr på mellomtrinneten_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterne, 2022en_US
dc.source.pagenumber64-81en_US
dc.source.volume8en_US
dc.source.journalNordic Journal of Literacy Researchen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.23865/njlr.v8.3178
dc.identifier.cristin2095615


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal