«Blir det rot i tankene, blir det oftest stopp i læringa». En kvalitativ studie om hva lærerne vektlegger i arbeid med ungdomsskoleelever og psykisk helse
dc.contributor.author | Stein, Maria | |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T10:41:15Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T10:41:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3048248 | |
dc.description | Master i psykisk helsearbeid - Nord universitet 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | «Blir det rot i tankene, blir det oftest stopp i læringa». En kvalitativ studie om hva lærerne vektlegger i arbeid med ungdomsskoleelever og psykisk helse | en_US |
dc.title.alternative | “If there is a mess in the mind, there is usually a stop in the learning”. A qualitative study of what teachers emphasize in work with upper secondary school students and mental health | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 68 s. | en_US |