Hvordan kan opplæringen på TEK tilpasses elevenes læringsbehov og yrkesplaner?
dc.contributor.author | Solhaug, Sten-Oddvar | |
dc.contributor.author | Skar, Tor Vidar | |
dc.date.accessioned | 2024-04-05T11:24:32Z | |
dc.date.available | 2024-04-05T11:24:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3125077 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Hvordan kan opplæringen på TEK tilpasses elevenes læringsbehov og yrkesplaner? | en_US |
dc.title.alternative | Vi undersøker hvordan opplæringen i skolen, de ulike utdanningsløpene og faget Yrkesfaglig fordypning (YFF-faget) kan benyttes for å tilpasse opplæringen til elevenes læringsbehov og yrkesplaner. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 153 s. | en_US |