Browsing Nord Open Research Archive by Author "Fuglseth, Kåre Sigvald"
Now showing items 1-8 of 8
-
Avklaring og prøving : Filosofisk samtale og Tren tanken som utforskende arbeidsmåter
Børresen, Beate; Fuglseth, Kåre Sigvald (Peer reviewed; Journal article, 2022) -
Between past and future in religious education. The categorical answer
Fuglseth, Kåre Sigvald (Religious diversity and education in Europe;no. 41, Chapter; Peer reviewed, 2020) -
Digital danning med m-læring? : Danningsdidaktiske perspektiv på læring med digitale ressursar
Fuglseth, Kåre Sigvald (Peer reviewed; Journal article, 2020)Artikkelen presenterer og drøftar m-læring i lys av danningsdidaktiske teoriar for å utvikle kunnskap om lærarens profesjonsfaglege digitale kompetanse. M-læring er læring med mobile einingar som mobiltelefon og nettbrett. ... -
Ignoring the Child and the Call for a Good Balance : Aspects of a Phenomenologically Based Theory of Teacher Actions
Fuglseth, Kåre Sigvald (Journal article; Peer reviewed, 2012) -
Kritisere for å forstå? Om hermeneutikk og negativ læring i religionsundervisning
Fuglseth, Kåre Sigvald (Journal article; Peer reviewed, 2018)Religionskritikk får stadig større plass i vårt fleirreligiøse samfunn og utfordrar religionsundervisning i skule og kyrkje. Artikkelen drøftar kva plass kritikk kan ha i religionsundervisning ved å sjå på sentrale teoretiske ... -
Practical Knowledge as an Academic Study of Its Own? A Methodological Approach
Fuglseth, Kåre Sigvald (Peer reviewed; Journal article, 2023)Taking its point of departure in the neo-Aristotelian sense of praxis, this chapter discusses whether empirical research on practical knowledge takes on a disciplinary character. By applying common features for all academic ... -
Samarbeid på tvers. Samarbeidet mellom Den norske kyrkja og offentlege institusjonar innan utdanning og kultur
Fuglseth, Kåre Sigvald; Haakedal, Elisabet (KIFO Notat; 2/2012, Research report, 2012) -
Store sprik. Ei gransking av modulen «RLE i PEL» i grunnskulelærarutdanninga
Fuglseth, Kåre Sigvald; Straum, Olav Kansgar (Peer reviewed; Journal article, 2020)Artikkelen presenterer resultat frå ei gransking av modulen religion, livssyn og etikk i den nye, norske femårige grunnskulelærarutdanninga frå 2017. Modulen er fastlagt i forskrifta for utdanninga og er obligatorisk for ...