Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorForbord, Hanne
dc.contributor.authorMyrstad, Hilde-Kristin
dc.date.accessioned2011-08-11T07:48:02Z
dc.date.available2011-08-11T07:48:02Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/140306
dc.descriptionStudentarbeid i bedriftsøkonomi (bachelorgrad) - Universitetet i Nordland, 2011en_US
dc.description.abstractFormålet med denne oppgaven har vært å finne ut som det er noen sammenheng mellom medlemskort i Coop og lojalitet. Vår problemstilling har vært: Kan medlemskap i Coop føre til ulike former for lojalitet? For å samle inn data gjennomførte vi en spørreundersøkelse i to aktuelle Coop butikker. Grunnen til at vi valgte å gjennomføre undersøkelsen i disse butikkene var at det er der vi regner med å finne størst konsentrasjon av medlemmer. Etter å ha analysert de svarene som vi fikk inn i spørreundersøkelsen ved å bruke analyseprogrammet SPSS, så vi at svarene var jevnt fordelt. Det har derfor vært vanskelig å trekke ut sterke funn. Slik som vi ser det, med utgangspunkt i relevant teori, har vi funnet en svak form for lojalitet med utgangspunkt i de to klareste funnene som omhandler hvorfor noen bestemmer seg for å være medlem og at beliggenheten betyr mye for kunden.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Nordlanden_US
dc.subjectbedriftsøkonomien_US
dc.subjectledelseen_US
dc.subjectrelasjonsmarkedsføringen_US
dc.titleMedlemskap og lojalitet : kan medlemskap i Coop føre til noen former for lojalitet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213en_US
dc.source.pagenumber55en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel