• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Master in Business Administration (MBA) på tittel 
  •   Hjem
  • Handelshøgskolen (HHN)
  • Master in Business Administration (MBA)
  • Blar i Master in Business Administration (MBA) på tittel
  •   Hjem
  • Handelshøgskolen (HHN)
  • Master in Business Administration (MBA)
  • Blar i Master in Business Administration (MBA) på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Master in Business Administration (MBA) på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 21-40 av 634

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Barnehagedrift i Norge : er det rett at noen barnehager kan ta ut store overskudd? 

      Hagen, Trond (Master thesis, 2012)
    • Barnevernet og omdømme. Tillit, legitimitet og kommunikasjon 

      Hvalby, Theresa Abrahamsen (Master thesis, 2017)
    • Både prosjektleder og personalleder? 

      Sørvig, Gunhild Sivertsen; Johansen, Hege; Måseide, Håvard (Master thesis, 2017)
    • Becoming Trapped: An Inquiry into Life, History, and Human Nature 

      Wik, Christian (Master thesis, 2017)
    • Bedre prosjekteffekt : samhandling mellom virksomhetsutvikling og prosjektetablering 

      Alexandersen, Åge (Master thesis, 2013)
    • Bedrifters organisatoriske utfordringer under vekst. En studie av fire bedrifter i et spennende marked på Helgeland 

      Hanssen, Tore; Millerjord, Trond (Master thesis, 2014)
    • Bedriftsetablering. Hvilke faktorer i organisasjonen og miljøet rundt gjør at bedriften overlever? 

      Eliassen, Mallika Kristin; Bernhoft, Trine (Master thesis, 2017)
    • Beredskap i kraftforsyningen. En alternativ løsning 

      Sætermo, Gjermund (Master thesis, 2016)
    • Beredskap og krisehåndtering hos forvaltere av kritiske samfunnsfunksjoner 

      Olsen, Anne Stemland (Master thesis, 2019)
    • Berlevåg, et hydrogen valley: En casestudie. Hvordan imøtekommer kraftnæringen det grønne skiftet til maritim næring i arktisk strøk? 

      Friskliä, Øyvind (Master thesis, 2021)
    • Betydningen av de ansattes kompetanse for å gjennomføre eiendomsselskapets strategi i investeringsprosessen. En case-studie av tre eiendomsselskap. 

      Ruud, Erlend Aleksander; Fossheim, Magnus Ervik; Nguyen, Thach Quoc (Master thesis, 2018)
    • Betydningen av innholdet i kommunikasjonen og bruken av kommunikasjonskanaler med tanke på ansattes kjennskap og holdning til endringer – En kvantitativ studie av endringsprosessen «Høstbølgen 2018» i Rambøll Norge 

      Reinertsen, Lorentz; Larsen, Kine Heide (Master thesis, 2019)
    • Betydningen av kommunikasjon og involvering for å oppnå en vellykket endringsprosess 

      Eimstad, Kari (Master thesis, 2019)
    • Betydningen av samarbeid for bærekraftig fôrproduksjon i oppdrettsnæringen 

      Ræder, Inger Lin Uttakleiv (Master thesis, 2020)
    • Bidrar Opptur til økt kunnskap og endringer i holdning i forhold til miljø og samfunnsansvar, og endrer dette praksis i organisasjonen 

      Myrland, Mona; Holand, Barbro (Master thesis, 2015)
    • Bidrar varsling til bedret arbeidsmiljø? 

      Breiland, Leif-Asbjørn; Hæren, Fredrik Renè; Einejord, Jørgen (Master thesis, 2020)
    • Bidro prosjektet Kompetansekraft til innovasjon og læring i Verdal Industripark? 

      Aalberg, Bjørn Ståle; Bekkeli, Glenn Håkon; Furunes, Ingrid Dahl (Master thesis, 2020)
    • Brann i rosenes leir 

      Tollaksen, Ken (Master thesis, 2013)
    • Bruk av droner i kraftnettindustrien 

      Farstad, Jack; Pettersen, Roger (Master thesis, 2015)
    • Bruk av fokusgrupper i norske politiske partier : en sammenlignende studie med USA og Storbritannia 

      Larsen, André Wallan; Sahl, Christoffer (Master thesis, 2013)
      Fokusgruppeundersøkelser er en kvalitativ metode hvor det settes sammen en gruppe mennesker for å diskutere et eller flere temaer. Metoden har hatt stor utbredelse innenfor markedsføring etter den annen verdenskrig. Det ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit