Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJensen, Andreas Myrvold
dc.contributor.authorHestnes, Endre
dc.date.accessioned2012-08-01T10:04:31Z
dc.date.available2012-08-01T10:04:31Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/141164
dc.descriptionStudentarbeid i eksportmarkedsføring (bachelorgrad) - Universitetet i Nordland, 2012no_NO
dc.description.abstractVi har med utgangspunkt i elementer fra ”Retail Strategy” forsøkt å finne ut om hva som skaper fornøydhet til et handlested. Grunnen for at vi valgte å ha en slik problemstilling er fordi det er et tema som interesser oss og at vi selv jobber på et kjøpesenter i Bodø sentrum. Vi har valgt å ta i bruk en kvantitativ metode hvor spørreundersøkelsen er vårt hovedfokus. I analysen vil resultatet av undersøkelsen bli presentert i form av sektordiagrammer og tabeller. Våre funn er på bakgrunn av utvalgsstørrelsen ikke tilstrekkelig til å generalisere til populasjonen, men den gir indikasjoner på hvilke elementer som skaper fornøydhet til et handlested.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherUniversitetet i Nordlandno_NO
dc.subjecteksportmarkedsføringno_NO
dc.titleHvor stor betydning har elementer i "Retail Strategy" for konsumentens fornøydhet til et handlested? : en studie av handel i Bodø sentrum og på kjøpesenteret City Nordno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel