Blar i Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU) på tittel
Viser treff 99-118 av 2023
-
The balance model for teaching linear equations : a systematic literature review
(Peer reviewed; Journal article, 2019)This paper reports a systematic literature review of the balance model, an often-used aid to teach linear equations. The purpose of the review was to report why such a model is used, what types of models are used, and when ... -
Balancing preterm infants' developmental needs with parent's readiness for skin-to-skin care: a phenomenological study
(Journal article; Peer reviewed, 2013) -
Bara som skapande - Om konstpraktik som meningsskapande och reflexiv process, belyst genom konstlärarens yrkeskunnande
(Ph.d. i studier av profesjonspraksis;nr. 30, Doctoral thesis, 2019) -
Bare en del av et mål: klassisk litteratur i skolen
(Master thesis, 2015) -
Barn og unge med kreft i skolen : utfordringer og tilpasninger
(Masteroppgave i tilpassa opplæring;8/2013, Master thesis, 2013) -
Barneansvarlige i psykisk helsevern - barnas stemme?
(Master thesis, 2016) -
Barnehagelærerens arbeid med språkvansker i barnehagen
(Master thesis, 2018) -
Barnehagelærerens opplevelse av egen kompetanse i møte med utagerende atferd.
(Master thesis, 2023) -
Barnehagelæreres kompetanse på barn med en språkforstyrrelse.
(Master thesis, 2023) -
Barnehagelæreres markører for bekymring for barn med språklydsvansker
(Master thesis, 2021) -
Barnehagen som arena for barns fysiske aktivitet - En mixed methods studie av 4-6 åringers og ansattes fysiske aktivitetsgrad i barnehagen, ansattes syn på fysisk aktivitet, og det pedagogiske miljøets kollektive bevissthet og praksis for å fremme aktivitet blant barna
(Ph.d. i studier av profesjonspraksis;Nr. 42, Doctoral thesis, 2021) -
Barnehagen som identitetsskapende kontekst - et forskningsprosjekt i startfasen
(Lecture, 2011-01-05)Innlegg Forskningsdagene 2009 -
Barneskolelæreren og engelskundervisning – en kvalitativ undersøkelse
(Master thesis, 2020)