Hvordan kan vi som sykepleiere bruke lek som kommunikasjonsmiddel i arbeidet med kreftsyke barn, for å fremme utvikling og trygghet?
dc.contributor.author | Kristiansen, Heidi | |
dc.contributor.author | Karlsen, Lill-Anette | |
dc.date.accessioned | 2008-10-08T15:54:15Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/141269 | |
dc.description | Studentarbeid i sykepleie (bachelorgrad) - Høgskolen i Bodø, 2008 | en |
dc.format.extent | 2650503 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Høgskolen i Bodø | |
dc.subject | sykepleie | en |
dc.title | Hvordan kan vi som sykepleiere bruke lek som kommunikasjonsmiddel i arbeidet med kreftsyke barn, for å fremme utvikling og trygghet? | en |
dc.type | Bachelor thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808 | en |