Rektor, jeg lærer best når jeg har to lærere i matematikk! : en studie av rektorers bruk av eleverfaringer i arbeidet med kvalitetsutvikling i skolen
dc.contributor.author | Tverbakk, Tore | |
dc.date.accessioned | 2012-02-13T07:48:22Z | |
dc.date.available | 2012-02-13T07:48:22Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/141747 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2011 | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | no_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | no_NO |
dc.subject | spesialpedagogikk | |
dc.title | Rektor, jeg lærer best når jeg har to lærere i matematikk! : en studie av rektorers bruk av eleverfaringer i arbeidet med kvalitetsutvikling i skolen | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 92 | no_NO |